معرفی برند NTN (ان تی ان)
معرفی برند

معرفی برند NTN (ان تی ان)

برند NTN یکی از برجسته‌ترین و بزرگترین تولیدکننده‌های بیرینگ در ژاپن است. این شرکت در سال ۱۹۱۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. زمانی که آقای نیوا نوبارو به عنوان سرمایه‌گذار، شرکت فروش او یعنی شرکت بازرگانی Tomoe و مهندس نیشیزونو همکاری کردند تا اولین بلبرینگ‌های شرکت NTN را تولید کنند.

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 52
متن

دستاوردها
در سال ۱۹۵۴، NTN اولین تولیدکننده صنعتی ژاپن بود که موفق به دریافت جایزه معتبر دمینگ (Deming Prize) برای کنترل کیفیت آماری شد. این جایزه نشان‌دهنده تلاش‌های این شرکت در بهبود کیفیت محصولات و فرآیندهای تولید است.

توسعه‌ها
NTN در طول دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با ساخت کارخانه‌های جدید به رشد خود ادامه داد و عملیات فروش خود را به اروپا گسترش داد. شرکت بلبرینگ NTN آمریکا در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد تا از فروش محلی بلبرینگ‌های NTN در بازار آمریکا حمایت کند. در اواسط دهه ۱۹۸۰، NTN نام تجاری ™Bower را از شرکت فدرال مغول بدست آورد و محصولات شرکت در زمینه رولبرینگ‌های مخروطی و استوانه‌ای گسترش یافت. ده سال بعد، NTN دوباره از فدرال مغول ™BCA را بدست آورد تا بلبرینگ‌های کلاچ خودرو و کشاورزی را به خط تولید خود اضافه کند. همچنین، سرمایه‌گذاری دو ساله در شرکت فرانسوی SNR نیز با در اختیار گرفتن کنترل این شرکت به پایان رسید. SNR به عنوان پنجمین تولیدکننده بزرگ بلبرینگ در اروپا، صاحب فناوری‌های مدرن در زمینه هوا و فضا و تولیدکننده برتر رولبرینگ‌های کروی به توسعه بیش از پیش شرکت NTN کمک کرد.

امروزه NTN با داشتن بیش از ۵۰ کارخانه در سراسر دنیا، سومین تولید کننده بزرگ بلبرینگ در جهان است.

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه