گریس (هادی) کنتاکت پایه مس مولیکوت Molykote HSC Plus

Molykote HSC Plus Grease 1 KG

6144

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1524

ﺑﺮﻧﺪ:

Molykote

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

فلز
قیمت : 3,580,000 تومان

گریس  هادی (رسانای پایه مس) مولیکوت آلمانی اصل

گریس کنتاکت

1 کیلوگرم

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
توضیحات

گریس مولیکوت HSC Plus یا Dow MOLYKOTE™ HSC Plus Paste نوعی روانکار جامد رسانای برق خمیری بر پایه مس بدون سرب و نیکل است. از این محصول جهت روانکاری اتصالات فشارقوی و روانکاری رسانای الکتریسیته استفاده میشود و مناسب ترین فرمول برای استفاده در سوئیچ ها و کنتاکت های الکترونیکی و فشار قوی میباشد و همچنین در اتصال های فلزی مانند پیچ و مهره هایی که در معرض دما های بسیار بالا تا 1100 درجه سانتیگراد هستند استفاده می شود. این گریس برای روانکاری اتصالات با سرعت پایین و دمای بالا و خورندگی بالا بسیار مناسب است. هم چنین از این محصول در پیچ، مهره و گل میخ های توربین های گازی و بخار، گل میخ های توبوچارجر های موتور های دیزلی و اتصالات مختلف در نیروگاه های شیمیایی و پتروشیمی استفاده می شود. از ویژگی های این محصول منحصر به فرد می توان به فعالیت در دما های بسیار بالا، تحمل فشار زیاد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و رسانایی الکتریکی خوب اشاره کرد. این گریس دارای ترکیبی از مدرن ترین روان کننده های جامد می باشد. این محصول تحت لیسانس آمریکا و ساخت کشور آلمان می باشد.

گریس هادی "گریس کنتاکت" یک کیلویی مولیکوت آلمان

این محصول ( گریس و روان کننده فلزات مولیکوت MOLYKOTE HSC Plus Paste ) برای اتصالات فلز به فلز به صورت روانکار رسانای الکتریسیته که در معرض دما های بالا و تماس با یکدیگر باشند و همچنین برای روان سازی سطوح با سرعت حرکت آهسته مناسب می باشد.

فرمولاسیون عاری از هرگونه سرب یا نیکل این محصول، قابلیت کارایی در دماهای پایین و بالا (از 30- تا 1100+ درجه سانتی گراد) را فراهم ساخته و حتی در صورت قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض دماهای بالا، باز هم امکان باز و بسته شدن بدون مشکل را به آنها می بخشد.

به علت کارایی تحت اجسام سنگین و همچنین دارا بودن قدرت بالای حفاظت از سایش و خورندگی، این محصول گزینه مناسبی برای بیرینگ ها، کلمپ ها، لولا ها، ریل ها، پیچ و مهره ها بوده و می توان به عنوان گریسی قدرتمند برای اجزای رسانای الکتریکی از آن استفاده کرد.

 

 مزایای استفاده از گریس و روان کننده فلزات مولیکوت :

 قابل استفاده و کارایی در دماهای پایین و بالا
 حفاظت بالا در برابر خوردگی و سایش، به خصوص در برابر اجسام سنگین
 از هرز شدن رزوه ها، در اثر قرار گرفتن در معرض دماهای بالا جلو گیری میکند
 دارای قابلیت رسانایی الکتریکی قوی
 مقاومت حرارتی: 30- تا 1100+ درجه سانتی گراد
 اجازه باز شدن آسان به اتصالات حتی پس از قرار گرفتن در معرض دماهای بالا
 رسانایی الکتریکی عالی
 محافظت در برابر خوردگی

مشخصات
7 قلم

مشخصات

وزن
1 کیلوگرم
نوع
گریس پایه مس
دمای کاری
منفی 30 تا 1100 درجه سانتی گراد
شناسه انبارداری
Molykote-HSC-Plus
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
برچسب ها